Kişisel IVR – GYST

Gyst, çağrı merkezi self servis telefon kanalı için yüksek çözünürlüklü bir Davranış Analitiği hizmetidir. Gyst sayesinde arayanların kullanım tecrübelerini anlık olarak analiz edip, self servis kullanmaktaki ustalık seviyelerine ve davranış biçimlerine dayanarak uygun kullanıcı tecrübesini (UX) sunabilirsiniz. Gyst bunu önceden kaydedilmiş kullanıcı profillerine bakarak değil arayanların her bir çağrıda gösterdiği davranış biçimine göre ölçer.

Bugüne kadar 300 milyonun üzerinde çağrı

Gyst ürünü dünya üzerinde 300 milyon çağrı almıştır ve almaya devam etmektedir. Bu çağrıların gösterdiği iyileşmeler; Otomasyon Seviyesinde (Call Automation Rate) 0.5% – 3% artış, Çağrı Süresinde (Call Handling Time) düşüş 6% – 16%, IVR kullanım oranında (IVR utilization) artış 17% – 20%. Acemi IVR kullanıcıları özel ilgi görür ve self servis kanalını kullanmaya (ve tekrar kullanmaya) teşvik edilir. Daha uzman kullanıcılar ise daha hızlı bir hizmet alır ve onlar da sistemi tekrar kullanmaya teşvik edilmiş olur.

Yüksek Çözünürlüklü Davranış Analitiği

Gyst geleneksel IVR raporlarının ötesinde özellikler sunar. Self serviste yaşanan bireysel memnuniyetsizlik seviyelerini takip eder ve çok geç olmadan bir müşteri temsilcisine bağlanmalarını sağlar.  Akışın her noktasında nasıl bir performans gösterildiğini izleyebilirsiniz. Benzer şekilde zaman içinde speech vs DTMF menülerinin başarı oranlarını takip edebilir, yeni devreye aldığınız servislerin veya dönemsel değişikliklerin  dalgalanmalarını  rahatça görebilirsiniz. Tıpkı günün her saati yeniden oluşturulan anlık kullanılabilirlik raporu gibi!

Tamamen ücretsiz bilgi ve teklif almak için bizimle iletişime geçin!

Bilgi AlBilgi Al